הסדרי נגישות
תאגיד מי שמש בע"מ פועלת רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכים הייחודיים.
עזרים לכבדי שמיעה
במרכז השירות של החברה וכן במזכירות החברה קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.
חניות נכים
לרשות התושבים המגיעים ברכב נכים למתחם שירות הלקוחות ברחוב יגאל אלון 1, בית שמש קיימות חניות נכים מוסדרות עפ"י החוק ממול הכניסה לבניין המשרדים וכן חניות נכים פרוסות בתחילת מתחם ביג.
שירותים
בבניין המשרדים של שרות הלקוחות ושל מחלקת הנדסה קיימים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.
מעליות ודרכים נגישות
שירות הלקוחות מתבצע ברחוב יגאל אלון 1 בית שמש,
מחלקת גבייה- בקומה החמישית.
מחלקת הנדסה- בקמה שישית.
למתניידים בכיסא גלגלים קיימת מעלית תקנית.
ריהוט
במתחם שירות הלקוחות וכן במזכירות ההנהלה ומחלקת הנדסה עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים לצורכיהם.
נגישות באינטרנט
תאגיד מי שמש בע"מ , זיהתה את החשיבות באתר אינטרנט עבור כלל ציבור לקוחותיה כולל אנשים עם מוגבלויות חושיות, קוגניטיביות וטכנולוגיות.
בצד ימין באתר קיים כפתור עם תמונה של כסא גלגלים דרכו ניתן לפתוח את אפשרות הגלישה לכל סוג של מוגבלות.
אתר אינטרנט נגיש לכלל האוכלוסיות היא אחת מהמחויבות שלנו. החברה פעלה בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 6655 " קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" - לרמה AA .
יצירת קשר
בתאגיד מי שמש פועלת רכזת נגישות : הודיה ג'יאן.
אם נתקלת בקושי כלשהו או יש לך הערה בנושא , צור קשר באחת מהדרכים הבאות:
טלפון: 02-5454230
פקס: 02-9920700
דואר אלקטרוני: hodaya@m-sms.co.il