הסדרי הנגישות ב"מי שמש"

 

 

"מי שמש" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שירות העונה לצרכיו הייחודיים. במסגרת החוק , פועלת בתאגיד הרכזת הודיה ג'יאן. במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

- בטלפון:02-5454230

- בפקס:02-9920700

- בדואר אלקטרוני:hodaya@m-sms.co.il

 

עזרים לכבדי שמיעה

במרכז השירות של התאגיד קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוח עם מגבלת שמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי הרקע וההפרעות האקוסטיות.

 

עזרים להגדלת טקסטים עבור לקויי ראייה

במרכז השירות של התאגיד , קיימים מכשירי עזר להגדלת הטקסט עבור אנשים עם מוגבלות ראייה. בנוסף, צוות נותני השירות תודרך לתמוך ולסייע בכל בקשה לאפשרות להגשת מידע בטקסט נגיש .

 

חניות נכים

לרשות התושבים המגיעים ברכב נכים לשירות הלקוחות, קיימות חניות נכים מוסדרות עפ"י החוק.

 

 

שירותים

בשרות הלקוחות ,מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות במתחם המסחרי ובאחריותו.

 

ריהוט

במתחם שירות הלקוחות קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים שולחן וכיסא המותאמים לצורכיהם.

שירות לקוחות